rawert

rawert

rawert

rawert

  • ۰
  • ۰

هر آنچه که باید درباره شرایط ویزای کار کانادا ۲۰۱۹ بدانید

 

 

آیا شما هم قصد دارید برای دریافت ویزای کار کانادا (work permit) اقدام کنید اما از چند و چون آن بی اطلاع هستید؟

همواره افراد زیادی در تمام نقاط دنیا هستند که به روش های مختلفی قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند تا در شرایط و موقعیتی که دلشان می خواهند زندگی خوب و آرامی را سپری کنند. در این میان مهاجرت کاری به کانادا از جمله روش های متنوعی است که ایرانیان به منظور کار در این کشور بر اساس تخصص و مهارت خود انتخاب می کنند. معمولاً گرفتن این نوع ویزا همانند اخذ سایر ویزاها نیازمند عبور از چند مرحله خاص خود است. مطالعه این مطلب ما می تواند شما را در آشنایی بیشتر با چگونگی اخذ ویزای کار کانادا و همچنین پیدا نمودن کارهای تخصصی و غیر تخصصی در این کشور یاری نماید. با ما همراه باشید.

شرایط ویزای کاری کانادا 2019

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق کار

 

 

این روزها یکی از راه های برتر مهاجرت به کشور کانادا اخذ ویزای کار کانادا است. از آنجایی که این کشور یکی از مرفه ترین کشورهای جهان است که شرایط کاری ایده آلی را برای شهروندان خود فراهم می آورد و از سوی دیگر از جمعیت نسبتاً کمی نیز برخوردار است. از همین رو هر ساله میزبان بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار متخصص و غیر متخصص می باشد که با داشتن ویزای کار در کانادا در یکی از استان های این کشور حضور پیدا می کنند. این نوع ویزا معمولاً مهاجرت و اقامت کارآفرینان و افرادی را که دارای مهارت و تخصص بالقوه و بالفعل هستند را مورد هدف خود قرار می دهد و باعث می شود تا اداره مهاجرتی کانادا و دولت این کشور کسب و کار جدید را برای آنان فراهم آورد و با ایجاد شغل های خاص یک رقابت را در مقیاس جهانی فراهم آورد.

دلایل و عوامل بسیاری وجود دارند که نشان می دهد اقامت کانادا از طریق کار یکی از روش های برتر مهاجرتی به این کشور است. عواملی از جمله:

 

اقتصاد غنی و منحصر به فرد کانادا و سطح رفاه اجتماعی عالی این کشور

مالیات پایین و هزینه های کسب و کار بسیار کم

برتری نوآوری این کشور در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته جهان

کیفیت زندگی بالا و ایده آل

بهره مندی مهاجران از قوانین و مقررات راحت برای شروع یک کسب و کار

برخورداری این کشور از امنیت بالا

مهاجرت کاری به کانادا

چگونه ویزای کار کانادا بگیریم؟

 

 

به طور کلی اخذ ویزای کاری کانادا منوط به دریافت امتیازات مکفی از لحاظ سن، تحصیلات، سابقه کاری، دانش زبانی و بسیاری امتیازات دیگر است. متقاضیانی که از طریق این نوع ویزا نسبت به مهاجرت خود اقدام می کنند بر اساس توانایی ها و مهارت هایشان مورد ارزیابی واقع می شوند. همچنین تمامی متقاضیان با اخذ ویزای کار کانادا اجازه موقت برای زندگی در این کشور به آن ها داده می شود و می توانند از تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی آن همانند سایر شهروندان این کشور بهره مند شوند. امروزه در تازه ترین سیستم کاری کانادا با توجه به نامحدود بودن تعداد علاقه مندانمهاجرت به کانادا از طریق کار  به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر یک از آن ها شرایط خاص خود را می طلبد. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 

ویزای کار کانادا از طریق اکسپرس اینتری Express Entry

 

 

ویزای کار کانادا برای افرادی است که تمایل دارند نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنند. بر اساس آن افراد در ابتدا وارد یک سیستم امتیاز بندی می شوند و پس از تائید صلاحیت، از آن ها برای کار در این کشور دعوت به عمل می آید. معمولاً امتیاز بندی متقاضیان بر اساس موارد زیر صورت می گیرد:

ملیت

سن

سطح زبان

جزئیات پیشنهاد شغلی

تحصیلات

 

ویزای کار کانادا از طریق برنامه تجاری Investment

 

 

در ویزای کاری کانادا از طریق برنامه تجاری تمامی ملاقات کننده های تجاری و افراد تجاری با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. در این سیستم افراد تجاری تحت تمامی معاهداتی که در قبال کار خود در کانادا مورد تائید واقع شده و سپس نسبت به انجام آن اقدام می کنند. معمولاً متقاضیان برای اخذ این نوع ویزا باید شرایط زیر را داشته باشند:

واجد شرایط با تمامی شغل های موجود در NAFTA

پیشنهاد کاری از سوی اداره مهاجرتی کانادا

اجازه کار

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • iuytr weer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی